×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور نظارت مستقیم بر نحوه خدمت رسانی به مردم و در راستای برنامه بازرسی های مستمر از مراجع قضایی استان از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

علی صالحی در این بازدید ضمن نظارت بر حُسن انجام امور و مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف و همچنین استماع گزارش مسئولین مربوطه، آمار عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه پس از دیدار با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعین با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا صادر کرد.

همچنین با بررسی دقیق تمامی پرونده های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی توسط معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، دستورات و ارشادات لازم برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد ارائه شد.

شایان ذکر است؛ در جریان این بازدید، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه، انجام امور محوله، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال نموده اند، تقدیر شد.