×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ظرفیتها و استعداد های مردمی جایگاه ویژه ای در توسعه کشور دارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی پیش ازظهر جمعه در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان با حضور مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: تشکل های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد ظرفیت مهمی هستند که می توانند به تقویت ارتباط بین مردم و دولت و حکمرانی کمک شایانی کنند.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه موضوع مهمی است که با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد پیگیری و دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با رویکرد بهره گیری از طرفیت های مردمی برای رشد و اعتلای کشور روی کار آمده است و در این دولت تشکل های مردمی برای پیشبرد امور کشور جایگاه ویژه ای دارند.

کامرانی با اشاره به اهمیت پویایی سمن های مردم نهاد، تصریح کرد: فعالیت مستمر و پویایی تشکل های مردم نهاد برای پیشبرد ماموریت ها در چهارچوب اساسنامه از اهمیت بسزایی برخوردار است و در صورتی که سمنی غیر فعال است وضعیت آن ضروری است تعیین تکلیف گردد.

وی با تاکید ارائه آموزش به سمن ها، اظهار داشت: ارائه آموزش به سمن ها و تشکل های اجتماعی برای فعالیت در چهارچوب اساسنامه سمن و خودداری از فعالیت خارج از چهارچوب وظایف از اهمیت بسزایی برخوردار است و با ارائه آموزش های متوالی سمن ها با جدید ترین قوانین این بخش آشنا و زمینه فعالیت آنها مهیا تر می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: برخی سمن ها با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های که دارند خدمات مناسبی در حوزه های آموزشی، فعالیت های توانمند سازی، خیریه ،محیط زیست و عمرانی در سطح ملی ارائه کرده اند که نشان از جایگاه این نهاد ها در توسعه کشور است.

وی تصریح کردمقام معظم رهبری  توجه ویژه ای به جوانان در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی دارند و این نگاه متعالی مقام معظم رهبری  به جوانان زمینه ساز درخشش این قشر مهم جامعه در حوزه های مختلف شده است.

کامرانی افزود: مقوله جوانان حوزه وسیعی که زمینه کار در این بخش برای فعالان این بخش مهیا است و هرمزگان آماده میزبانی از نشست های ملی ، منطقه ای و بین الملل در حوزه جوانان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo