×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعلام آمادگی اتاق بازرگانی هرمزگان برای همکاری با تجار عمانی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بهرمزگاندر حاشیه نشست استاندار هرمزگان با هیات سیاسی و تجاری کشور عمان ضمن خوشامد‌گویی به میهمانان عمانی اظهارداشت: اتاق بازرگانی استان هرمزگان در حال سپری کردن نودمین سال از عمر خود است و اقدامات مثبت و ارزنده‌ای را نیز طی این سال‌ها انجام داده است.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان بیش از ۱۶۰۰ عضو رسمی دارد و بیش از ۱۴۰ سال است که مراودات تجاری از این استان با سایر کشورها در حال انجام است و رئیس التجار داشته است‌.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، تاکید‌کرد: بنا داریم نشستی مشترک بین تجار و بازرگانان استان هرمزگان و عمان برگزار کنیم و در آن ظرفیت‌های استان هرمزگان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن و … معرفی خواهد شد.

صفا تاکید‌کرد: در بحث اشتراکات قومی و سنتی، مردم هرمزگان و عمان دارای پیشنه مثبتی هستند و در این زمینه‌ها نیز آمادگی داریم همکاری‌های مشترک را توسعه دهیم.

وی خاطرنشان‌کرد: هرمزگان ظرفیت عظیمی در بحث آبزی‌پروری دارد و امروز بسیاری از این ظرفیت‌ها به تجار و مسئولین عمانی معرفی خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo