×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان پارسیان

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین،آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان پارسیان با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان،جمعی از مسئولین شهرستانی،امامان جمعه،بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان پارسیان در سالن تندگویان این شهرستان برگزار گردید

طی این مراسم سرهنگ مجید رنجبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان پارسیان پس از ۳۴ ماه خدمت تکریم و سرهنگ محمد مهدی زارع خفری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان پارسیان معارفه شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ رنجبری به بیان بخشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در مدت زمان حضورش در شهرستان پارسیان اشاره کرده و سپس کلیپی از این اقدامات به نمایش گذاشته شد.

سپس سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده تا کنون از سرهنگ رنجبری تکریم و سرهنگ زارع خفری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه معرفی نمود.

امام جمعه شهرستان پارسیان حجت الاسلام و المسلمین بارانی،شیخ احمد خنجی امام جمعه اهل سنت شهرپارسیان از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان، با قدردانی از خدمات سرهنگ رنجبری در شهرستان پارسیان، اظهار داشت: این باعث افتخار است که یک مسئول وقتی از یک شهر جابجا می‌شود این همه مردم از رفتنش ناراحت می شوند.

وی همچنین به به برخی خدمات فرمانده سابق سپاه پارسیان اشاره کرد و افزود: سیل، کرونا، ساخت پایگاه بسیج، افتتاح سالن ورزشی، آبرسانی به روستاهای محروم، ساخت منازل مددجویی از جمله این خدمات است که جا دارد قدردان این خدمات باشیم.

در پایان  هاشمی فرماندار و نماینده عالی دولت هم ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق سپاه برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرده و در این جلسه بیان نمودند:هر آمدنی با رفتنی همراه است ولی چه خوب است این رفتن چنین باشکوه باشد، بدون تردید مردم شهرستان پارسیان مردم فهیم با فرهنگ و قدردانی هستند لذا همه ما مسئولین باید تلاش کنیم تا خدماتی بیادماندنی و در خور این مردم در مدت خدمتمان ارائه نماییم و از هیچ کوششی برای آسایش و آرامش این مردم دریغ نورزیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo