×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
سفر به قشم همچنان با اقبال عمومی همراه است/ثبت بیش از ۳۶ درصدی افزایش سفرهای جزیره

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، افشار فتح الهی روز چهارشنبه نهم فروردین ماه با اعلام این مطلب، اظهار داشت: براساس آمار رسمی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان هشتمین روز فروردین ۱۴۰۲، تعداد ۷۲۴ هزار و ۸۵۷ نفر به قشم سفر کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت این میزان سفر در مدت ۱۳ روز تعطیلات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقم ۵۳۱ هزار و ۴۸۳ سفر، نشان از رشد ۳۸/۳۶ درصدی سفر میهمانان و گردشگران به جزیره زیبای قشم دارد.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در این مدت ۱۱۸ هزار و ۸۱۱ دستگاه انواع خودرو سواری و عمومی از طریق اسکله پل بندرعباس با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و رقم ۱۱۴ هزار و ۱۹۰ دستگاه با رشد درصدی مواجه بودیم.

او با اشاره به اینکه ۵۹۴ هزار و ۵۵ نفر از گردشگران امسال بوسیله خودرو به این جزیره آمدند، افزود: این تعداد ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقم ۴۴۳ هزار و ۵۸۱ نفر، از رشد ۹۲/۳۳ درصدی برخوردار بوده است.

فتح الهی گفت: در ۱۳ روز گذشته تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۷۸ گردشگر توسط قایق از اسکله های حقانی و پل وارد قشم شدند که در مقایسه با ۶۸ هزار و ۶۸۵ نفر سال قبل، با رشدی برابر با ۳۹/۵۹ درصد همراه بوده است.

وی یادآور شد: در ۱۳ روز گذشته از تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۲، همچنین در بخش سفرهای هوایی به جزیره قشم بیش از ۱۰ درصد رشد نسبت به مدت سال گذشته داشته ایم.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های منحصر بفرد گردشگری در طول سال میزبان انبوه میهمانان و گردشگران از سراسر ایران و شماری از کشورهای خارجی است که اوج این سفرها به دوران تعطیلات پایان سال و نوروزی مربوط می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo