×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اردوهای راهیان پیشرفت بازوی جهاد تبیین است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار غلامرضا سلیمانی  در مراسم آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در هرمزگان اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه و سپاه استانی امام سجاد (ع) هرمزگان در فراهم سازی زیرساخت‌های این استان برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و توسعه این اردوها به دانش آموزان، کارگران، اساتید و کارمندان در حال برنامه ریزی است.

وی با یادآوری سالروز عملیات بیت المقدس، عنوان داشت: در این روزها نبرد سختی پشت جاده آسفالت اهواز – خرمشهر در جریان بود و جاویدالاثر احمد متوسلیان و شهید خرازی نیز در این عملیات حضور داشتند و جلوی ارتش بعثی که با تمام تجهیزات بدنبال مقابله با حرکت قوای مسلح کشورمان برای آزادسازی خرمشهر عزیز بودند، ایستادند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: زمانی که اسپانیایی‌ها قدرت اول اروپا بودند، آمدند هرمز و سواحل و جزایر این استان را مورد تجاوز و قتل و غارت قرار دادند و بعد پرتقالی‌ها آمدند و هرمز را اشغال کردند و بیش از ۱۵۰ سال در این منطقه حضور داشتند و تمام تحرکات مردم منطقه را تحت نظر داشتند و ما را به شکلی منفعل کردند و در حالی که قدرتی متناسب با جایگاه ایران در دوران صفویه در داخل کشور شکل گرفته بود و آنها مانع از توسعه این حکومت شده بودند.

رئیس سازمان بسیج کشور، اشغال خرمشهر توسط انگلیسی‌ها نیز بخشی از پازل زمین گیر کردن ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه و دیگر قوا، با قدرت در برابر هر تجاوزی ایستاده‌اند و در تازه‌ترین اقدام نیز همین دیروز بود که با اقتدار، کشتی دشمن را بدلیل تجاوز به حقوق ملت ایران توقیف کردند و بدانید ملت ایران طلایه دار تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمدن غرب فاقد گفتمان رهایی بخشی است و آنان همچون آبی که مدت‌ها در برکه‌ای مانده‌اند، فاقد هرگونه ارزش خاصی برای بشریت هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: گفتمان لیبرال دموکراسی آخرین برگ آنها بود که به اعتراف خودشان، ناکارآمدیش عیان شده است و بی شک اندیشه‌های عمیق و آینده ساز شما برای نجات انسان تجلی هرچه بیشتری خواهد یافت و آینده‌ای بسیار روشن و امیدبخش را ملت بزرگ ایران رقم خواهد زد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo