×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ در بندرعباس آغاز شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ظهر امروز طی مراسمی با حضور ز، مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مسئولان سازمان جهادکشاورزی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ چاپ، تحریر و کپی در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس آغاز شد.

میزان تولید سالیانه‌ی این مجتمع ۱۵۰ هزار تن خواهد بود که قرار در ۲ سال ساخته شود و با ۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۳۳۰ نفر اشتغال مستقیم به همراه داشته باشد.

مهندس مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان در این آیین اظهارداشت: کم پیش می‌آید این جمله را به کار ببرم اما امروز می‌گویم که من دست سرمایه‌گذاران را می‌بوسم چرا که سرمایه‌گذاران بیابان‌‌های ما را آباد می‌کنند، برای فرزندان‌مان اشتغال ایجاد می‌کنند و کشور ما را به توسعه و پیشرفت نزدیک‌تر می‌کنند.

وی افزود: هرمزگان بر خود می‌بالد که در سرمایه‌گذاری رتبه خوبی دارد و توانسته تعامل مثبتی با سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: ما از ابتدا چند راهبرد را در دستورکار خود قرار دادیم که در تکمیل طرح‌های توسعه‌ای پیشین استان هرمزگان که چندین سال معطل مانده، ایجاد واحدهای تولیدی جدید و تکمیل زنجیره‌های ارزش خلاصه می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح‌کرد: زنجیره‌ی چوب یکی از زنجیره‌های نو و جدید است که ارزش افزوده‌های بالایی را به همراه دارد و در کنار آن می‌توانیم واحدهای جدیدی را نیز ایجاد کنیم بر همین اساس از سرمایه‌گذار این طرح می‌خواهم که از همین الان به فکر ایجاد سایر خوشه‌های این صنعت نیز باشد.

مهندس دوستی با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره‌ی MDF در استان هرمزگان، تصریح‌کرد؛ ایجاد زنجیره MDF علاوه بر اینکه نیاز کشور را رفع می‌کند یک معامله‌ی برد برد خواهد بود چرا که همسایگان جنوبیِ ایران، MDF مورد نیاز خود را از طریق همسایگان شمال غرب ایران تامین می‌کنند و اگر این زنجیره ایجاد شود ارزش‌افزوده‌ی بالایی برای ما به همراه خواهد داشت.

استاندار هرمزگان، ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد تولید کاغذ در هرمزگان این است که مردم نیز می‌توانند در آن ایفای نقش داشته و منتفع شوند؛ به این صورت که نهال مجانی اکالیپتوس را به مردم تحویل می‌دهند و بعد از سه سال آن را با قیمتی مناسب از مردم خریداری می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo