×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با رئیس جهاد دانشگاهی استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مسعود بارانی در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه شیلات در استان هرمزگان و همچنین جایگاه ویژه جهاد دانشگاهی و دانشگاه علمی کاربردی در بین مراکز علمی گفت: بی تردید ارتقای استفاده از این ظرفیت ها می تواند موجبات توسعه بیش از پیش را فراهم سازد.

بارانی بهره مندی از ۱۱۳ هزار تن ظرفیت پرورش ماهی در قفس، بالغ بر ۵۰ هزار هکتار اراضی پرورش میگو، ۱۹ بندر صیادی، بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی،ظرفیت پرورش ماهیان گرمابی،تکثیر و پرورش جلبک، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و… را به عنوان بخشی از ظرفیت های شیلاتی استان هرمزگان خواند و گفت: بهره مندی از این ظرفیت ها در کنار تلاش ها و حمایت ها توانسته تولید بیش از یک چهارم محصولات شیلاتی کشور را به هرمزگان اختصاص دهد.

وی نسبت به استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی و دانشگاه علمی کاربردی ابراز تمایل کرد، و همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده در این نشست گفت: بی شک این تعامل و همکاری ها می تواند زمینه ساز اجرایی شدن سیاست های سازمانی دو طرف و تحقق شعار سال نیز باشد.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به ظرفیت استان هرمزگان در حوزه منابع دریایی و موقعیت خاص آن در کشور،تصریح کرد: استفاده از خدمات فناورانه و مراکز مشاوره جهاد دانشگاهی در حوزه شیلات می تواند گامی جدید برای ارتقای بهره وری از این ظرفیت ها باشد.

محمد دلسپند اضافه کرد: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و مراکز علمی یکی از مهمترین محور های توسعه دریا محور و هم افزایی می تواند باشد که بی شک شیلات هرمزگان و جهاد دانشگاهی استان در این راستا برنامه های خوبی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo