×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیپلماسی، التماس ناموفق است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (۵ خردادماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: ملت های مظلوم دنیا به ملت بزرگ ایران چشم دوخته اند و حضور ایران برای حمایت از مظلومان در راستای این حرکت تمدنیست.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع)، تصریح کرد: هجرت ایشان از مدینه به سمت خراسان زمینه ساز حکومت جهانی مهدوی بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه این هجرت مرزهای جبهه حق و باطل را جابجا کرد، تصریح کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی ایران رهاورد همین هجرت رضوی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران نیز ماموریت دارد این حرکت را به سرانجام برساند و اکنون زمینه و بستر آن فراهم است، اظهار کرد: حرکت بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی اوج عزت و اقتدار کشور را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش در مدت ۸ ماه دریانوردی با تجهیزات داخلی پیام اقتدار ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آب‌های بین المللی حضوری مقتدرانه دارد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می خواهند پرونده جنگ یمن همچنان باز باشد چون از جنگ در منطقه سود می برند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بدانند دیگر هیچ جایی در منطقه غرب آسیا ندارند، تصریح کرد: در نظم نوین جهانی ، جهان از تک قطبی بیرون می آید و برای جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ملت بزرگ جانمایی شده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اصل عزت، حکمت و مصلحت در همین راستاست، عنوان کرد: ملت ایران می داند که دیپلماسی التماس ناموفق است و عزت ایجاد نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه در وزارت امورخارجه چون دیپلماسی کشور دنبال می شود باید نیروهای با انگیزه، جوان و به روز مشغول به کار شوند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران بداند پس از هر تحمل سختی و صبر، پیروزی به دست می آید.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هجرت معنادار پیامبران و امامان اضافه کرد: هجرت حضرت ابراهیم (ع) امامت ساز و هجرت حضرت موسی (ع) امت ساز بود. هجرت پیامبر اکرم (ص) تمدن ساز توحیدی ، هجرت حضرت علی (ع) ولایتی و هجرت امام حسین (ع) مصلحانه بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل گرما افزود: با مشارکت و همراهی بیشتر مردم و صرفه جویی در مصرف برق، تابستان را بدون قطعی برق سپری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اظهار کرد: وزارت نیرو نیز مشوق‌هایی برای مردم در نظر گرفته است که با صرفه جویی بیشتر هزینه مصرف برق در برخی مواقع صفر می شود که به نفع مردم است.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار یکی از موضوعاتی است که در دوران پیامبر اکرم (ص) پایه گذاری شد و دوران‌های بعدی نیز ادامه داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) مستقیم خودشان بر بازار و تشکیلات نظارت داشتند،عنوان کرد: در آن زمان وقتی از طرف ناظران بر بازار اتهامی ثابت می‌شد، احکامی اجرا می کردند که بازدارندگی داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo