×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
وحدت و همدلی بین شیعه و سنی از گذشته تاکنون در بستک برقرار است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن خاکی نهاد در دیدار با امام جمعه شهرستان بستک با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مردم در راس امور دولتمردان در شهرستان‌ها باشد و مدیران و فرمانداران برای گره‌گشایی از مشکلات مردم نیاز به کسب تکلیف از مرکز ندارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات مردم تاکید کرد: تمامی مدیران مکلف شده اند هر ماه در میز ارتباطات مردمی پایگاه های اقامه نماز حاضر شوند و پاسخگوی مردم باشند.

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع استانداری هرمزگان یکی از دلایل کمبود نیروی انسانی در ادارات شهرستانی را درخواست های مکرر کارکنان جهت انتقال به مرکز استان ذکر و تصریح کرد: تمرکز نیروها در مرکز استان باعث چالش و مشکلاتی در خصوص ارائه خدمات دوائر دولتی در شهرستانها شده است که در این راستا برنامه های تمرکززدایی در دست اقدام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قائدی امام جمعه شهرستان بستک نیز با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های دولتمردان استانی به ویژه استاتدار و دبیر شورای اداری بیان کرد: وحدت و همدلی بسیار خوبی بین اهل شیعه و سنی در بستک برقرار است و با توجه به پیش رو بودن انتخابات در سال جدید نیازمند حفظ وحدت و تذکرات و توجهات بیشتر است و جامعه به سمت اخلاق مداری و ترویج اخلاق اهل بیتی سوق داده شود تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی بر تقویت نیروی انسانی ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: حضور معاون استاندار به عنوان چهره ای انقلابی و دلسوز در بین مردم شهرستانها مهم و تاثیرگذار است و انتظار مردم نیز استفاده از نیروهای پیگیر و دلسوز در نهادهای حاکمیتی است.

حجت الاسلام قائدی بر افزایش اختیارات و تفویض اختیار مدیران شهرستانی و حضور آنان در جلسات تصمیم ساز مرکز استان برای شهرستانها تاکید کرد.

در این دیدار دکتر جلالی سرپرست فرمانداری بستک و هیات همراه معاون توسعه حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo