×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امامان جمعه هرمزگان: حضور رییس جمهوری در مجلس نمونه بازر مردم سالاری دینی است

بندرعباس- ایرنا- امامان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز با اشاره به حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سئوال های نمایندگان، بیان داشتند: حضور رییس جمهوری در مجلس و پاسخ به سوال ها نمونه بارز مردم سالاری دینی است.

به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته با تاکید بر حفظ وحدت درجامعه و پرهیز از هرگونه تنش زایی ، بیان داشتند: پاسخگویی رییس جمهوری در مجلس تبلور وحدت است.
گرامیداشت روز پدافند هوایی، تبریک عید سعید غدیر خم و تاکید بر ترویج ازدواج آسان و بررسی مسایل و مشکلات منطقه ای از جمله مهمترین محورهای صحبت های خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته نماز بود.

**قشم
امام جمعه قشم گفت: حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به سئوال های نمایندگان، تبلور وحدت مسوولان کشور برای حل مشکلات اسلامی بود.
حجت الاسلام رضا جوکار با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: اگرچه سئوال ها از یک جناح خاص مطرح شد اما رییس جمهوری با دعوت به وحدت به این سوال ها پاسخ داد و نمایندگان مجلس جناحی عمل نکردند و در کنار مردم قرار گرفتند..
وی تصریح کرد: برگزاری دادگاه اخلال گران اقتصادی نیز نشان از عزم جدی دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و اخلال گران دارد که امیدوار کننده است.
امام جمعه قشم اظهار داشت: دستگاه امنیت و اطلاعاتی کشور شامل وزارت اطلاعات، سپاه، ارتش و دیگر نیروها نیز با اقتدار وضعیت کشور را رصد می کنند.

**کیش
امام جمعه موقت کیش با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان در جهت رفع مشکلات مردم، گفت: برخی با یافتن کوچکترین جایگاه مسوولیتی دچار غفلت شده و فراموش می کنند که وظیفه آنان خدمت به مردم است.
حجت الاسلام سید حسین شاهچراغی با اشاره به حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی و پاسخ به سوال های نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: این حضور مردم سالاری دینی را در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.
وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بر تلاش هر چه بیشتر مسوولان در جهت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند که مسوولان گام های سازنده ای برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه بردارند.
حجت الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از صحبت های خود در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش روز پدافند هوایی و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: همه ما آرامش و امنیت امروز خود را مدیون شهیدان و ایثارگری آنها هستیم.

**پارسیان
امام جمعه شهرستان پارسیان با تبریک عید سعید غدیرخم و با اشاره به اهمیت این عید بزرگ، گفت: غدیر یک مساله مهم اسلامی و احیا حاکمیت اسلام است.
حجت الاسلام هادی میرزایی در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان، اظهار داشت: امروز مردم شرایط اقتصادی چندان مناسبی ندارند و دولت باید برنامه های خود را برای رفع مشکلات تغییر دهد.
وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت داخلی در حل مشکلات، افزود: امید به دیگر کشورها، راه حل رفع مشکلات ما نیست و باید از توان خودمان استفاده کنیم.
خطیب جمعه پارسیان اظهار داشت: دولت باید از کسانی که نسخه غلط اقتصادی را برای آنها پیچیدند فاصله بگیرد.
حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حضور رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند این جلسه، نشان از اقتدار نظام اسلامی است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از تغییر نام زیبای خلیج ‌فارس در بلوار منتهی به ساحل شهرستان پارسیان، گفت: کمیته نامگذاری و تطبیق شهرستان موضوع تغییر نام خلیج فارس را بررسی و به مردم گزارش دهند.

**بشاگرد
امام جمعه بشاگرد در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان بر برخورد قاطع مسوولان با اخلالگران اقتصادی تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم باید دغدغه اصلی مسوولان باشد و از هیچ کوششی در این مسیر فروگذار نکنند.
حجت الاسلام علی بهروزه اظهار داشت: امروز جامعه نیازمند حفظ و تقویت هر چه بیشتر وحدت در جهت حل مشکلات و خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان است.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و با اشاره به نقش مهم بنیان خانواده ، افزود: امروز دشمن هویت دینی و اسلامی خانواده ها و جوانان ما را هدف قرار داده که باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo