×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ستاد تنظیم بازار جهت حمایت از مردم برای تأمین ارزاق عمومی

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد گفت: وظیفه ستاد تنظیم بازار نظارت و بازرسی مستمر می باشد تا مردم دچار مشکل نگردند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری حاجی آباد ، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار خواند و اظهار داشت: این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می گیرد.

جهانگیری با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه فیمت ها ضمن کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها ، ارائه فاکتور به مشتریان وجود داشته باشد و با متخلفان ، مطابق قانون برخورد شود.

وی در خصوص توزیع کالاهای حمایتی از جمله گوشت، مرغ و برنج از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار بررسی دقیقی از وضعیت موجود بازار داشته باشند و سهمیه شهرستان در اقلام اساسی به موقع تهیه و در بازار توزیع شود همچنین سهمیه مدارس شبانه روزی و دانشگاه ها مد نظر قرار گیرد.

عباس زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از بازرسی های انجام شده توسط اعضای ستاد گفت: گشت های مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار هفته ای دو بار به صورت منظم از صنوف مختلف انجام می شود.

عباس زاده در جریان بازرسی ها از انبارههای موجود در شهرستان در جهت جلوگیری از احتکار ، تعداد انبارهایی که برای بازرسی از آنها مشکلی ندارند  را ۲۹ تا خواند و افزود: عمده مشکل ما در خصوص انبارهایی است که مجوز ورود به آنها نداریم و در این خصوص در بازدید از این انبارها از نیروی انتظامی می خواهیم که با ما همکاری داشته باشند.

وی افزود: در زمان اعتصاب کامیون داران با تعامل خوب اصناف، اتحادیه ها و نیروی انتظامی اقلام مورد نیاز  مردم تامین و در اختیار آنها قرار گرفت.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت عنوان کرد: برای اولین بار گوشت گرم به مقدار ۱۲۰ کیلوگرم با قیمت ۳۹ هزار تومان  در بازار شهرستان توزیع کردیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت .

وی از تأمین تعداد ۱۴ حلقه لاستیک ماشین سنگین و تعداد  ۵۰ حلقه لاستیک خودرو سمند خبر داد و گفت: این لاستیک ها در اختیار خودروهایی که کارهای عام المنفعه انجام می دهند از قبیل  تاکسی تلفنی ها قرار خواهد گرفت

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo