×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار قشم: بدنبال رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی در قشم هستیم

فرماندار قشم در بازدید از چند شرکت تولیدی در شهرک صنعتی تولا گفت: بدنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در قشم هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، علیرضا نصری صبح امروز در حاشیه بازدید از چند شرکت تولیدی در شهرک صنعتی تولا اظهار داشت: بیشترین فعالیت شرکت‌ها در این شهرک، بر تولید و صادرات کالاهای صنعتی متمرکز است.

او بیان داشت: یکی از این شرکت‌ها در حال حاضر با مشکل برق مواجه است که بدنبال پیگیری برای رفع آن هستیم.

فرماندار شهرستان قشم همچنین در بازدید از شرکت سام پترو صنعت اظهار داشت: این شرکت در حوزه تولید قطعات استخراج گاز در شهرک صنعتی تولای متقاضی دریافت تسهیلات است.

نصری اضافه کرد: هم اکنون سرمایه‌گذار این شرکت برای دریافت تسهیلات فراگیر از طریق فرمانداری به کمیته استانی معرفی شده است.

او ادامه داد: بنا به دستور استاندار هرمزگان پیگیر رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی و تولیدی یاد شده در کار گروه رفع موانع تولید شهرستان قشم هستیم.

فرماندار شهرستان قشم، خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه دولت تدبیر و امید برای مقابله با مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار ارائه تسهیلات فراگیر اشتغال به مناطق روستایی و شهرهای زیر 10هزارنفر است.

نصری اضافه کرد: اجرای موفق این طرح به مشارکت مردم، صاحبان طرح، برنامه و سرمایه و همچنین همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها بستگی دارد.

وی تصریح کرد: تعلل و همکاری نکردن متولیان و دست اندرکاران یاد شده در اجرای طرح تسهیلات فراگیر اشتغال‌زایی موجب بروز خسارت و کمک به دشمن در توسعه ناکارآمدی اقتصادی نظام می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo